honlapkészítés

Honlapkészítés, weboldal készítés, keresőoptimalizálás, online marketing, minden ami a honlapkészítéssel kapcsolatos.

Friss topikok

Profit orientált honlapkészítés menete

2010.05.24. 16:02 | honlapkeszites1 | Szólj hozzá!

Címkék: keresőoptimalizálás weboldal weblap készítés honlapkészítés

Eldöntöttük, hogy szükségünk van egy honlapra. Ez eddig szép és jó, de hogyan is kezdjünk neki a honlapkészítésnek, honlap készíttetésnek?

Amit mindenek előtt tisztáznunk kell, hogy a honlapkészítés nem csupán a megbízott cégnek, de a megrendelőnek is sok-sok munkát jelent. Természetesen ez csak akkor igaz, ha olyan honlapot szeretnénk, ami használható is valamire, mondjuk profitot termel.

Nem szaporítva a szót, lássuk egy átlagos profit orientált honlap készítésének menetét:


  1. feladat meghatározás, célok kitűzése
  2. potenciális piac meghatározása
  3. projekt tervezés, specifikáció készítés
  4. lehetséges keresési kulcsszavak meghatározása
  5. keresési tendenciák vizsgálata
  6. konkurencia vizsgálata
  7. a látogatók tevékenységeinek meghatározása
  8. látványtervek készítése, struktúrális tervezés
  9. szerkezeti kialakítás (szabványok alapján)
  10. programozás (lehetőleg objektum orientáltan)
  11. tesztelés, próba üzem
  12. látogatói és keresési tendenciák vizsgálata
  13. konklúziók leszűrése és a projekt módosítása
  14. utógondozás, népszerűsítés

Ha azt szeretnénk, hogy weboldalunk ne csupán marketing kiadás, hanem megtérülő befektetés legyen, akkor a fenti lépéseket követve biztos a siker.

Egy átlagos weboldal készítéssel foglalkozó cég repertoárjából az 1-es, 2-es, 6-os 13-as és 14-es pontok általában hiányoznak. Jobbik eset, mikor ezeket a tételeket felár ellenében keresőoptimalizálás címszó alatt vehetjük igénybe. Bátran kijelenthetjük azonban, hogy manapság egy weboldal keresőoptimalizálás nélkül semmit sem ér.

Sok honlapkészítő cég weboldalán találkozunk ezzel a kifejezéssel, hogy keresőoptimalizálás, de mi is ez valójában, miért olyan fontos ez?

A keresőoptimalizálást a későbbiekben részletesebben tárgyaljuk majd, egyednlőre a lényeg, hogy ha a honlapkészítés során elkészült weboldal lehet akármilyen szép, egyedi design-al megáldott, vagy tényleg profin leprogramozott, ha senki sem tud róla és nem rendelkezik megfelelő látogatottsággal sosem fog egy fillért sem termelni a tulajdonosának.

Honlapkészítésre vonatkozó árajánlatkérésnél gyakran találkozunk ilyen kérdéssel, hogy kik képezik a célcsoportot, vagy célcsoport meghatározása, kiknek készül a weboldal. Tényleg jól hangzik és profizmust sugall a cégről, hogy húú ezek biztosan értenek hozzá, ám a legtöbb esetben ez a kérdés csupán egy adat marad. Valahogy sosem kerül előtérbe újra, ami azért vicces, mert elkészíttetünk egy weboldalt százezrekért, de a végeredmény nem lesz képes pontosan azt a réteget megcélozni, akik a potenciális célpiacunkat képezi, így a profittermelés esélyét is jócskán csökkentjük.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://honlapkeszites-x.blog.hu/api/trackback/id/tr32027856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása